wtorek, 21 maja 2013

Dzisiaj :D

Ojejku. Dzisiaj miałam dwa sprawdziany, a tak ogólnie to z matmy i polaka :( Boję się co dostałam skoro nic nie umiałam... Wychodzi mi 3/4 z matmy i jak napisze tą klasówkę na 3 to po czwórce :'(     ogółęm dzisiaj jeszcze mam szkołę muzyczną i granie, granie i jeszcze raz granie :D moje dzisiejsze lekcje były MEGA. Pokaże wam jakie miałam dziś lekcje :P

Muzykaa



W-F



Infaa :D



Anglik :P



Polak :}



i potem domekk :]     kocham muzykę, ale nie w szkole podstawowej tylko w muzycznej. Nie ma to jak wygłupy z koleżankami. Pamiętam jak ja i Marta byłyśmy same z Erykiem na lekcji i pani zrobiła mu sprawdzianik i pani mu dyktowała czy tak ma, a on gdy pani powiedziała czy miałeś gitara to on powiedział tak proszę pani :D   ( a tak naprawdę miał pianino ) xd :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz